Kind en Gezin

Eerste bezoek van kind en gezin, “de weeg”. Liv weegt terug 3,06 kg en dat is prima. Haar hoofdje is ook al gegroeid, dus goed op schema. Gisteren nog een avondwandeling gemaakt in de draagdoek, goed bevallen voor de papa en Liv. Op de vismarkt kwamen we ook Miro (een week voor Liv geboren) tegen met papa Gerd en mama Katrien. Hopelijk worden die 2 later grote speelkameraden, hun eerste afspraakje wordt alvast vastgelegd van zodra ze hun hoofdje kunnen rechthouden.


Discover more from Annelyse

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top