Goed begonnen …
Echt leesbaar is mijn grafiek niet, maar ik wou juist even illustreren dat ik terug begonnen ben. Nog niet met […]
Echt leesbaar is mijn grafiek niet, maar ik wou juist even illustreren dat ik terug begonnen ben. Nog niet met […]
Ja … het actieve deel van ‘de leuke bende’ staat in de gazet van Antwerpen. Let ook op ons ‘De
De Leuke Bende in de gazet Read Post »
Ik ben niet snel jaloers, maar nu toch wel een beetje. ‘t is nog niet erg genoeg dat de collega’s
Liv -de kampioen- heeft de baby run tot een goed einde gebracht. We hebben zelfs niet moeten valsspelen. Ik vond
We hebben Liv al goed getraind en volgens ons is ze er klaar voor, 100m lopen kan ze zeker !!!
Liv is ingeschreven voor de babyrun. (bedankt Lien, voor de tip) Jaja, je leest het goed. Liv zal op dinsdag
Voor de ongeruste zielen… JA, ik heb het overlegd met mijn kinesist, dokter, gynaecoloog en last but not least met
Lopen tijdens de zwangerschap Read Post »
Als echte Mechelaars gaan wij regelmatig lopen in het vrijbroekpark. Wat wij lange tijd niet geweten hebben is dat er
Foto op site vrijbroekpark Read Post »
Zaterdag hebben we met ons familieloopclubje “De Leuke Bende”, voor de vierde keer meegedaan aan de ‘Ekiden’ (een aflossingsmarathon in
Nu heb ik eindelijk een motiverend loopplan voor mezelf uitgestippeld, en nu is het te warm om te lopen. Vanavond
Te warm om te lopen Read Post »
Liv was vandaag echt “een vedet”, de jongste deelnemer van de 10 miles in Antwerpen. Samen met de mama, de