Chocoladekoekjes
Ik denk dat ik gewoon graag bak, omdat ik het resultaat zo graag opeet. Tss … en dat terwijl ik […]
Ik denk dat ik gewoon graag bak, omdat ik het resultaat zo graag opeet. Tss … en dat terwijl ik […]
Toen de beide kindjes braaf aan ‘t slapen waren heb ik nog eens gebakken (het kriebelde terug). Het eenvoudigste receptje
Gewoon … een (appel)cake Read Post »
Dat Liv gisteren helemaal alleen een duplo toren heeft gebouwd en dan aan mij kwam geven, dat was het hoogtepunt
Tot voor kort wist ik niet eens wat bodding was. Ik herinner me wel dat klasgenootjes het soms meekregen naar
[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″
Nog maar weer eens een recept … omdat het tijdens de kerstperiode toch voornamelijk om eten gaat … omdat iedereen
Deze vakantie wou ik eens wat meer bakken en zo wou ik dus ook speculaas maken. Op de site van
Alhoewel ik niet echt een keukenprinses ben, kan ik er best wel van genieten om wat in de keuken te
Nodig eens een eenzame uit Read Post »