Ik heb een zwak voor toffe vitrines … tja iedereen zijn dada’s. En zeker deze vitrine (Kammenstraat Antwerpen) trok mijn aandacht.
Voor de verduidelijking … een vitrine vol met oude naaimachines en rechts van de deur staat ook nog een vitrine vol (waarom zijn vitrines zo moeilijk te trekken … jammer)
En als ik wist dat er ook VICkers naaimachines bestaan (of bestonden) had ik me zo één gekocht ipv nen brother.
Discover more from Annelyse
Subscribe to get the latest posts sent to your email.


O wow, idd vreed schoon vitrine. Schoon verzameling. ‘t Zijn pareltjes. En wat verkoopt die winkel nu eigenlijk, vraag ik mij zo spontaan af?
kleren 😉
supermooie vitrine, ook ik ben fan van toffe vitrines !
Schoon!
Ben je ook binnengeweest? is hele speciale winkel met toffe kledij…
neen, niet binnengeweest … we waren het shoppen beu 😉
Dat is ook 1 van mijn favoriete vitrines :), zo mooi ik zit daar ook altijd naar te staren, en dan denken, als ze nu maar zo eentje aan mijn zouden doneren,…
I looove All Saints 😀
de vitrine is gewoon geweldig en de kleren ook! (ook al zijn ze aan de dure kant)
Hun stijl is een beetje grunge maar toch net
check hun webshop maar 😉